Matti and Niila, growing up in the mid sixties in the harsh and conservative environment of a Finnish-speaking part of Tornedalen in Swedish Laponia, close to the Finnish border. Their big dream is to become rock stars. In the present the now grown up Matti feels guilt for the death of his drug-addicted rock star friend Niila.