Vincent (Grégoire Colin), the co-founder of an IT development start-up, has lived for 20 years in Paris with his American wife Louise (Evelyne Brochu), who has recently created an on-line rental website for luxury apartments. When the state-of-the-art software developed by Vincent is hacked by rivals, suspicion and doubt begin to cast a shadow over their marriage. Against a backdrop of espionage, this powerful series explores the bonds that unite a couple and their secrets.