Ove is a young man who has been treated and raised as a sheep all his life. His daily life consists of eating, sleeping, pasturing and hanging out with LL, the only sheep from the flock that seems to accept him. The arrival of a truck that comes to pick up a portion of the flock makes Ove wonder if there could be anything beyond the limits of the farm, and this way, rebel against what he always thought he was.