Like the Earth, our interior is formed by different strata, which forge our identity and tell our life story. What circumstances intervene in this process and make us becoming who we are today? Can time and external phenomena alter our sheer essence? Magdalena decides to celebrate her 25th birthday at Puente de Alba, a tiny village in the mountains that saw her grow up before she decided to leave for Barcelona and begin her gender transition. She travels with five friends from I-Vaginarium, a collective of trans women who will share an intense week of traveling through unusual natural places, exploring the ins and outs of their own personalities, looking for answers about unites them and dealing with their differences. This is story about the ability to empathize, which reconciles individuality with the need to belong. It is the present radiography of a collective, which looks into the past and projects itself into the future, celebrating the extraordinary possibility of being unique and unrepeatable.