The front line told through the lens of thirteen photojournalists, who with their shots showed the hell, the horrors, the suffering and the indelible scars of war. The voices, photographs and memories of men and women become the stages of a physical and emotional journey between past and present. Because the front line is not only where bombs are shot and dropped, but everywhere you "fight" daily for survival.