A man. His apartment. A suburb. A city that could be everywhere. A man witnesses his life. An intimate tale of deep wounds, never healed. A story of sexual abuse, suffered and inflicted. A pierced childhood. A look into a taboo shrouded in silence: pedophilia. un Setting is an interview, a confession, a psychoanalytic session. Inspired by actual events.