Anny didn't become a sex worker till she was 46, but since then, she's kept returning to the streets of Prague, rain or shine, as cars pass by at a snail's pace. Helena Trestíková's film crew also kept returning to Anny in the years from 1996 to 2012. This is the modus operandi of the Czech director: she follows ordinary people for years. These longitudinal projects also indirectly capture the larger lines of history - in this case, the economic crisis years that sometimes prompt Anny to muse on communism.