Fei works illegally as a hustler in order to support his family, yet when he realizes they are willing to accept his money but not his way of life, there is a major breakdown in their relations. Through his relationship to the headstrong Long, Fei seems able to find a new lease on life, but then he encounters Xiaolai, the love of his youth, who confronts him with the guilt of his repressed past.