Guled and Nasra are a loving couple, living in the outskirts of Djibouti city with their teenage son, Mahad. However, they are facing difficult times: Nasra urgently needs an expensive surgery to treat a chronic kidney disease. Guled is already working hard as a gravedigger to make ends meet: how can they find the money to save Nasra and keep the family together?