Both lonely for different reasons, Ali and Ava meet through their shared affection for Sofia, the child of Ali’s Slovakian tenants, whom Ava teaches. Ali finds comfort in Ava’s warmth and kindness and Ava finds Ali’s complexity and humour irresistible. Over a lunar month, sparks fly and a deep connection begins to grow. However, the legacy of Ava’s past relationship and Ali’s emotional turmoil at the breakdown of his marriage begins to overshadow their newfound passion.