Hundred years ago, three students at the Hellestads Boarding School were brutally slaughtered, the murderer drowned himself in a lake nearby and his body was never found. The story has become a legend for generations of students as well as a yearly festivity. Sara, a student, is writting an essay based on the legend and uncovers new facts from the event that will bring dark shadows...