The employer is a young man from a middle-class family; he leads a modern life and doesn't fit in with the traditional stereotype of rural producer. But he has one pressing concern: his baby's health. The employee is even younger than him and is in urgent need of his own job so that he can support his new family. Tragedy occurs: the employee's baby dies in an accident in the tractor. A film about the relationship between two young men and about the convoluted relationship of both with happiness, freedom and work.