Two women, Janis and Ana, coincide in a hospital room where they are going to give birth. Both are single and got pregnant by accident. Janis, middle-aged, doesn’t regret it, and she is exultant. The other, Ana, an adolescent, is scared, repentant, and traumatized. Janis tries to encourage her while they move like sleepwalkers along the hospital corridors. The few words they exchange in these hours will create a very close link between the two, which chance will undertake to develop and complicate in such a decisive way that it will change the lives of both.