In the aftermath of her tumultuous relationship with a charismatic and manipulative older man, Julie begins to untangle her fraught love for him in making her graduation film, sorting fact from his elaborately constructed fiction. Joanna Hogg’s shimmering story of first love and a young woman’s formative years, The Souvenir Part II is a portrait of the artist that transcends the halting particulars of everyday life — a singular, alchemic mix of memoir and fantasy.