Aya grows up with her mother on the island of Lahou. Joyful and carefree, she likes to pick coconuts and sleep on the sand. However, her paradise is doomed to disappear under the waters. As the waves threaten her house, Aya makes a choice: the sea can rise, but she will not leave her island.