Houston, Texas. A hurricane is coming, ready to devour people and dreams alike. Alex rapper, ex gang leader, walk along the walls to avoid retaliation and to bury her best friend. Will and Nate, wandering souls of wealthy neighborhoods, struggle with their addictions and family demons. From this moist hell their symphony burst out.