Maria, Antonio and their two children barely survive on Antonio’s salary. Despite hardship, they are united and love each other unconditionally. Maria is unpredictable, mentally unstable but loves her family. Her husband’s untimely death changes everything and Maria must battle on her own to keep her family together. Naufragi is a film about pain and loss but also about our capacity to start living again despite everything.