A drama comedy about "fish-out-of-water" Caroline and her sister Sarah, both in their mid-twenties. Caroline is forced to leave her unfaithful boyfriend, and the only place she can crash is with her sister with whom she does not get along. Sarah graciously offers Caroline a tiny room in her apartment and decides to help her find Mr Right. Caroline isn't sure she's cut out for the dating game, but Sarah assures her there's nothing to it. Caroline is sent on a series of gruelling and comic dates with everything from nimble pickup artists, to adventure sports freaks and a karaokesinging stockbroker. But in the end what the two sisters really find is themselves.