In the heart of the Tibetan highlands, photographer Vincent Munier brings writer Sylvain Tesson on his quest to find the snow leopard. He introduces him to the subtle art of waiting from a blind spot, tracking animals and finding the patience to catch sight of the beasts. Through their journey in the Tibetan peaks, inhabited by invisible presences, the two men engage in a conversation on our place among the living beings and celebrate the beauty of the world.