On a glorious Greek evening, screen legend Bill Murray and world-renowned cellist Jan Vogler rock the Acropolis with a timeless mix of poetry and music. Captured on film by director Andrew Muscato, Murray and Vogler are joined by the dazzling Mira Wang (violin) and dynamic Vanessa Perez (piano). The international quartet enchants the Athenian audience from the 2,000 year-old stage of the Odeon of Herodes Atticus with musical reflections on love, hope and heartbreak. Spanning from Bach to Van Morrison, Whitman to West Side Story, the wildly entertaining, humorous and deeply touching program is infused with the one-of-a-kind charm of Bill Murray.