Alex, a sound engineer, accidentally records mysterious voices: disturbing messages from the afterlife who warn him against an imminent and terrifying danger. Amanda, with whom he shares a terrible secret, re-emerges from his past. The appearance of the young woman triggers chilling paranormal phenomena that leave behind a trail of corpses. Is she the terryfing danger the voices of the dead speak about?