Lars lives a life dedicated to his disabled mother and his job at a petrol station. One day the girl he is secretly in love with, Julie, faints at his feet. Julie recovers but suffers from an acute psychosis confusing Lars with her deceased boyfriend Søren. Lars decides to take on Søren's identity and keep Julie locked in her psychosis. This is his chance of a lifetime, to experience love.