This is a premiere for 30 dancers of hip-hop, krump, break, voguing... A first for the director Clément Cogitore and for the choreographer Bintou Dembélé. And a first for the Paris’ Opera Bastille. By bringing together urban dance and opera singing, they reinvent Jean-Philippe Rameau's baroque masterpiece, Gallant Indies. From rehearsals to public performances, it is a human adventure and a meeting of political realities that we follow: can a new generation of artists storm the Bastille today?