Solange is a typical 13 year old, curious and full of life, with perhaps the peculiarity of being overly sentimental and adoring her parents. But when her parents begin to argue, fight and slowly drift apart, the threat of divorce looms near and Solange’s world begins to splinter. To keep her family together, she will worry, act out, suffer. It’s the story of a young and overly tender teen who wants the impossible: for love to never end.