Radu lives a solitary, sterile life. A promising job interview seems to give him a chance of breaking free from depression, but after some medical tests required by the company, he finds out that he only has a few more months left to live. He leaves the city and after weeks of driving, exhausted, he stops in the middle of a village. Where to?