While vacationing in Greece, American tourist Beckett (John David Washington) becomes the target of a manhunt after a devastating accident. Forced to run for his life and desperate to get across the country to the American embassy to clear his name, tensions escalate as the authorities close in, political unrest mounts, and Beckett falls even deeper into a dangerous web of conspiracy.