Jabir, Usama and Useir are three young Bosnian brothers, born into a family of shepherds. They grew up in the shadow of their father, Ibrahim, a strict, radical Islamist preacher. When Ibrahim gets sentenced to two years in prison, for war participation and terrorism, the three brothers are suddenly left on their own.