Five houses, one bus stop, cows and nothing but fields. 24-year-old Christin lives on the farm of her long-term boyfriend Jan. The exciting post-reunification years that defined her childhood are long gone. Her relationship is loveless. She keeps the cherry liqueur close at hand. In the shimmering heat of summer, time seems to stand still – until 46-year-old wind energy engineer, Klaus, arrives.