A village on the Georgian Black Sea is full of friendly people convinced they know each other. One day, Eliko is found hanged. His granddaughter Moe comes to organize his funeral. She is confronted with a web of lies and the tragic consequences of Eliko’s hidden love life with Amnon, which lasted 22 years. The truth however frees Moe’s capability to love and forces the villagers to take a stand.