1983, behind the Iron Curtain of Eastern Europe in Budapest. Frank is the charismatic singer of a banned punk band that carries the voice of their generation against a totalitarian regime. Taken by the police psychiatric hospital in an attempt to silence him, Frank will sacrifice everything to resist.