A sprawling meditation on the choreography of bodies in Moscow’s urban landscape, Detours depicts a new way of dealing illicit drugs via the dark web, the layering of physical and virtual realities, as well as a reflection on the poetics and politics of space. Taking place in sleepy neighbourhoods, among the concrete walls of high-rises, behind garages and amidst abandoned railroads, the film alternately follows and loses track of Denis, the “treasureman” who hides stashes of drugs all over the city.