Geralt, The White Wolf, is the perfect warrior – a weapons expert who knows magic and will fight any opponent. But he is also a human being who struggles for recognition of his own humanity while battling the monsters and villains that threaten his people. With the help of his friends he defends the inhabitants of his world, each day drawing nearer to his Destiny... although he does not know it.