Latina: marshes, reclaimed land, disused nuclear power plants, moisture. Massimo Sisti is the proprietor of a dental surgery that bears his name. Professional, courteous and calm, he has attained everything he could have desired: a villa in a peaceful setting and a family he loves and that keeps him company as the days, the months, the years go past. His wife Alessandra and daughters Laura and Ilenia (the former a teenager, the latter not yet) are his raison d’être, his happiness, the reward for a life rooted in self-sacrifice and honesty. Then the unforeseen bursts into this imperturbable and calm springtime: on a day like any other Massimo goes down to the cellar and the absurd takes possession of his life.