At a secluded exclusive summer camp in the Mexican countryside, under the watchful eyes of their adult guardians, boys from a prestigious private school receive physical, moral and religious training to turn them into tomorrow’s elite. The discovery of a hole in the perimeter fence triggers a chain of increasingly disturbing events. Hysteria quickly spreads...