Marion is 18 years old. She is filled with grief since the loss of her sister, and has reached an age where she feels a vital need for freedom. On the anniversary of her sister’s loss, she embarks on a journey through the streets of Paris. What follows is an evening of encounters with some familiar faces in a city that youth no longer relate with, until Marion meets the impulsive and free-spirited Alex. A reunion of two solitudes, their path will evolve into a rhythm of wandering in the city, like a journey into the night.