Nic, alias Lovely Boy, is a rising star on Rome's trap scene. With his tattooed face and his sheer talent, he's half of a trap duo the other half being his friend Borneo la XXG destined for fame. The two boys come from well-off Roman families, but the city they have elected to live in is brutal and broken, full of desperate souls. Sucked into a spiral of self-destruction, Nic tries to come to terms with the life he leads, but only after getting far away from all the commotion. He struggles to find who he once was in an old hotel in the Dolomites that now caters to people like him: drug addicts. And just when he thinks he's lost what he holds dearest, he realizes that he has finally reached adulthood.