Bosnia and Herzegovina, two years after the war. Tesanj, a small, very ordinary town. On the surface: good openhearted people, modest, honest life, market, tradition and neighborhood. Under the surface: hunger, ethnic intolerance, crime, prostitution, and total corruption.