Less than a year ago, Greta's son mysteriously disappeared by the sea. As she and her husband Bruno are struggling with grief, her friend Sina travels to the coast to help them sell their summer beach house. While they are packing everything up and getting ready to move out, Bruno claims to have seen something that confirms the locals' rumors: the appearance of a strange shape coming from the sea.