When the bond is broken between two sisters, a little girl transforms into someone new in the name of belonging and resistance. Director Dina Amer takes one of the darkest tales of our time, the story of Muslim terror in the West, and deconstructs it in a story about family, love, sisterhood, and fractured identity.