One day, teenager Magda offers her expensive necklace to a sick child in the hospital she volunteers for- her father is certain she is lying again. When she proves her innocence, he is ashamed and guilty but also incapable to admit he was wrong. Relationships are now broken and in chaos, and past decisions have irreversible outcome. Second feature film by its director.