In the Magway region of Myanmar, a country home to one of the oldest petroleum industries in the world, live husband and wife Thein Shwe and Htwe Tin. Running an unregulated oil field, they produce a barrel every few days. They wish above all else to see their youngest son succeed, to break the cycle of poverty.