The Ferret is a simple locksmith who lives in the back of his little store with his wife and children. Gangster movies are his passion and he watches videos of them over and over. He dreams of joining the ranks, of owning magnificent cars and being surrounded by a bevy of gorgeous women. He’s ready to do anything to realize his dream.