Nardos, an Azmari singer from Addis Ababa, dreams of telling stories about the lives of ordinary people through her music. In her search for the stories behind her songs, she meets Gennet, a poet who lives on the streets with her children. Nardos puts the lives, visions and power of Ethiopian women at the center of her creation as we slowly immerse ourselves in a rapidly changing country.