Three girls who start off doing video art, and three boys who are members of a HipHop group that seeks out its role models from all around the world. They speak different languages, have different skin colours, and are all still citizens of the same country. They live a multicultural life, one that makes tomorrow’s Europe feel closer. They are all around 20 years old, and find themselves at the beginning of a career. They are shown in their daily lives, in their creative dealing with art, and a political environment that supports culture less and less, whilst also restricting freedom.