A retro spa resort, a hotel out of the 1940s, a place that moves the present somewhere else, but where? This isn't the life of singer Ornella Vanoni; it's the revelation of her intimacy that is on show. Her energy, her personality, her music, and the caprices of a diva that stop the film crew more than once. Fuksas, the director, films it all, no holds barred even the arguments. Then there are the encounters with friends, musicians, and Paolo Fresu's trumpet that reverberates in the empty halls of the large hotel, with its daily routine of treatments and therapies: it is here that the story takes shape, past and future both, while Ornella is poised to become a fantastical creature, groomed for eternity.