In this romantic tale, unforeseen circumstances force a young woman to leave her captivating and successful partner and her comfortable life in town. From one day to the next she finds herself hiding out with a total stranger, a rural man who is in every way physically repulsive to her. But the protagonists must join forces to survive in a mountain wilderness, and their common struggle against extreme situations generates strong emotional bonds.