Leah, 10, lives in a large vicarage, full of lost souls and the needy. In the day the house is bustling with people; at night it is dark, empty, a space for Leah's nightmares to creep into. A small, nightly visitor brings Leah comfort, but soon she will realise that her little visitor offers knowledge that might be very, very dangerous.