Who was Aristide Massaccesi, alias Joe D’Amato? In America a horror film genius, in France a master of eroticism, in Italy the king of porn. Producer, director, author, electrician, cameraman and cinematographer. A man of a thousand pseudonyms who made hundreds of films ranging from spaghetti westerns to post-atomic films, from “decamerotic” to polished “eros”, from extreme porn to bloody horror. One hundred genres embodied in a single auteur. A fearless, mad, daring life dedicated to a single, unique, irrepressible and catastrophic obsession: the film set.