In 2014, V–A–C Foundation acquired the 20,000 sq. mt. former power plant, GES-2, tasking the Renzo Piano Building Workshop with its transformation. Over the next five years, the cameras followed the construction works along with the cultural initiatives of the Foundation. In the film, these events are interlaced in an unconventional non-chronological order. To use the words that Francesco Bonami says at the beginning of the film while seated in the window of Moscow’s biggest department store: “As you are filming me now, it may seem that I am reality. But as you take two steps back, you start to realise that I’m in the shop window. So, I am art. Because as soon as you put a frame, a threshold, between reality and what is inside, you are perhaps creating a work of art. Not everyone can succeed in that, but it’s really important to start with creating an invisible frame, or threshold, between reality and something else.”