Jesús López, a young racing driver, dies in an accident, leaving the villagers deeply shaken. His cousin Abel, a rudderless teenager, is increasingly tempted to take his place. He moves in with Jesús' parents, wears his clothes, goes out with his friends and ex-girlfriend. At first, people accept the change and Abel warms to the role. But the resemblance to his cousin becomes disturbing, to the point that he actually is Jesús López. A car race in memory of Jesús is organized in the village. Encouraged by his cousin’s spirit, Abel drives the dead man’s car. The outcome of the race will determine whether or not the transformation is permanent.